Nederlands

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

VR/AR Headset verhuur

Verhuur tarief

  • €85 per dag (prijzen zijn exclusief BTW);
  • €65 per extra dag;
  • €300 per week (7 dagen).
  • Neem contact met ons om naar de mogelijkheden voor langere periode te informeren.
  • Bekijk onze algemene verhuur voorwaarden.

Vraag offerte aan

Beschikbare VR Headsets

Ons aanbod aan VR-brillen dat wij ter huur aanbieden kan van dag tot dag verschillen. Neem daarom altijd eerst contact met ons op om te kijken of de VR-headset beschikbaar is.

Op dit moment bieden wij de volgende VR-headsets ter verhuur aan (onder voorbehoud van beschikbaarheid):

  • HP Reverb G2
  • Pimax (5K/8K)
  • HTC VIVE Cosmos
  • Oculus Quest 2
  • Pico Neo 2
  • Pico G2 4K
  • Vuzix Blade (AR-bril)
  • Microsoft HoloLens 2 (let op, hiervoor geldt een ander tarief)

Hoe gaat verhuur in zijn werk?

Indien u een product voor bepaalde tijd bij ons wilt huren, kunt u dit doorgaans het beste aangeven door eerst contact met ons op te nemen. Nadat wij uw verzoek tot huur hebben ontvangen, zullen wij voor u kijken of het materiaal voor de aangevraagde data beschikbaar is. Indien dit het geval is ontvangt u van ons een bevestiging en extra informatie met betrekking tot de verhuur.

Nadat de datum door ons is goedgekeurd, ontvangt u van ons een voorstel met daarop de totale kosten voor de verhuur. Na akkoord hiervan ontvangt u van ons een kopie van de algemene verhuur voorwaarden. Deze vragen wij u gelezen en (indien akkoord) ondertekend naar ons terug te sturen. Wanneer dit is gedaan, ontvangt u van ons een betaal link waarmee u de verhuur order kunt afronden.

Let op! Gehuurde artikelen zijn alleen tijdens werkdagen en -tijden op te halen en terug te brengen. Huurt u een product voor 1 dag? Dan mag deze in de ochtend vanaf 09:00 uur worden opgehaald en dezelfde dag voor 17:00 uur worden teruggebracht. Wanneer u het product (of accessoires, zoals SD-kaarten) een dag later wilt terugbrengen wordt hier altijd een extra verhuur dag voor gerekend.

Veelgestelde vragen over verhuur

  • Waar kan ik jullie algemene verhuur voorwaarden vinden?

    U vindt onze algemene voorwaarden via de volgende link: klik hier.

  • Zorgen jullie ook voor de zending van gehuurde producten?

    Nee, u dient zelf voor het ontvangt en de retour van gehuurde producten te zorgen, tenzij dit anders is overeengekomen. Nadat u met ons tot een verhuur overeenkomst bent gekomen, zorgen wij er voor dat de gehuurde artikelen op het afgesproken moment voor u klaar staan om bij ons afgehaald te worden.

  • Is een verhuur ook achteraf te betalen?

    Dit is helaas niet mogelijk. De verhuur is pas definitief wanneer het volledige afgesproken bedrag vooraf aan de huur is voldaan. Doorgaans ontvangt u van ons een betalingslink waarmee u via een zelf gekozen manier (iDeal, PayPal, Mastercard etc.) de betaling aan ons kunt uitvoeren. Wanneer de betaling is uitgevoerd en door ons ontvangen, is de huur desfinitief en staan de producten voor u gereserveerd.

  • Kan ik ook extra uitleg of een demonstratie van de producten die ik wil huren krijgen?

    Dit is mogelijk, echter worden hier wel kosten voor in rekening gebracht. Indien u hiervan gebruik wenst te maken kunt u een afspraak met onze technisch specialist welke u meer kunt vertellen over het te huren artikel.

    Uiteraard is het ook mogelijk om het product voor meerdere dagen te huren, zodat u een dag (of meerdere dagen) de tijd heeft om zelf met het gehuurde product aan de gang te gaan.

  • Kan ik ook in het weekend huren?

    U kunt alleen de producten bij ons komen ophalen of terugbrengen tijdens reguliere kantoortijden (maandag tot en met vrijdag, tussen 09:00 en 17:00 uur). Wenst u daarom een product op vrijdag of zaterdag te huren? Dan brengen wij hier een extra verhuur-dag voor in rekening.

  • Ik wil een product maar voor heel even gebruiken. Betaal ik dan altijd een hele dag?

    Ja, de minimale afname is altijd 1 complete dag. Dit is inclusief het ophalen en het terugbrengen van het gehuurde. Wilt u hetgeen u wilt huren een dag eerder ophalen of een dag later terugbrengen? Dan rekenen we hier een extra dag voor.

  • Ik wil het product langer dan een week huren. Zijn hier andere tarieven voor?

    Jazeker. Hiervoor kunt u het beste contact met ons opnemen zodat we een passende aanbieding voor u kunnen maken!

Diederik Hermsen- XR Product Specialist

Meer weten over dit onderwerp?

Neem contact met ons op! Onze specialisten helpen je graag verder.

Stuur een bericht Bekijk onze andere blogs

is toegevoegd aan je winkelmandje.