Volledige dienstverlening voor XR software vendors (ISVs)
Herkent u zich in het onderstaande situatie?
U bent gestart met de verkoop van software en heeft het hele proces tot en met het voorinstalleren van de software en het leveren van de hardware in eigen hand gehouden. Nu zoekt u naar een betrouwbare én ervaren leverancier die uw organisatie kan ondersteunen.
Neem contact op met één van onze specialisten
Als ISV heeft u hoogwaardige XR-software ontwikkeld en u ziet geleidelijk aan uw klantenkring toenemen, wat resulteert in meer gebruikers voor uw software. Als ISV helpt u uw klanten bij het aanschaffen van hardware en indien nodig assisteert u hen bij het gereed maken van de hardware door de software te installeren, eventueel met een Mobile Device Management (MDM) en stuurt u alles in koffers met of zonder accessoires naar uw klanten. Na de levering ziet u erop toe dat de gebruikers goed kunnen omgaan met de geleverde setup, waarbij u een training geeft aan het team dat met de headsets gaat werken.
Wanneer de software en hardware in gebruik worden genomen, ontstaan er misschien nieuwe vragen van eindgebruikers of storingen in de hardware of software die moeten worden opgelost. Deze vragen en storingen worden opgelost door uw team en als de hardware defect is, neemt u contact op met de hardwareleverancier en blijft u betrokken bij het proces totdat uw klant de hardware weer kan gebruiken.
Maar nu, het doorslaand succes en de schaalvergroting vraagt om een andere aanpak
Maar nu verandert er wat. Uw software is een doorslaand succes aan het worden. De orders stromen binnen en er wordt flink geïnvesteerd in de software. Het is nu alle hens aan dek. U heeft uw medewerkers hard nodig om nieuwe versies te ontwikkelen en alles compatibel te houden met nieuwe hardware en de software door te ontwikkelen om beter aan te sluiten op de steeds groeiende groep gebruikers en de feedback die u ontvangt.
Waar het bezig zijn met hardware en het beantwoorden van vragen over de hardware eerst een leerzame activiteit was, begint u het nu te zien als een minder welkome afleiding van uw kernactiviteit.
Dat is waar Unbound XR u kan en wil ondersteunen. Dit is precies waar Unbound XR als leverancier van al uw hardware graag de extra mijl wil gaan, zodat uw klanten een product ontvangen dat klaar is voor gebruik. Bovendien kunnen uw klanten desgewenst praten met een hardware leverancier die kennis heeft van uw software en de softwarematige inrichting van de brillen die uw klanten gebruiken.
Uiteraard blijft het pitchen en verkopen van uw software onderdeel van uw kernactiviteit. Maar als de klant de beslissing heeft genomen om uw software te gebruiken, kunt u Unbound aan het werk zetten om gebruiksklare hardware te leveren.
Hoe werkt dat precies, de dienstverlening van Unbound aan ISVs?- Unbound is bekend met de specificaties van uw software en heeft op basis daarvan of op basis van uw aanbevelingen een pakket klaarstaan met XR hardware, benodigde randapparatuur en accessoires waar uw klanten uit kunnen kiezen. Indien gewenst, kan Unbound ook een op maat gemaakt advies geven aan de klant.
- De klant stelt vervolgens zijn of haar bestelling samen en geeft deze zelf door of via de ISV aan Unbound als definitieve order.
- Unbound gaat daarna aan de slag met de order. Op instructie van de ISV worden de brillen en/of de randapparatuur voorzien van het gewenste MDM en de software van de ISV. Wij testen de werking van de hardware en software om de kwaliteit te waarborgen voor het naar de eindklant wordt verzonden.
- De gekozen accessoires en randapparatuur worden ingepakt en eventueel voorzien van de ISV branding. De gehele bestelling wordt vervolgens ingepakt en klaargezet voor wereldwijde verzending.
- Stelt u of uw klant prijs op een training, dan komen we die graag verzorgen.
- Mocht er onverhoopt iets misgaan met de hardware of de software configuratie, dan staat Unbound 5 dagen per week van 09.00 tot 17.00 telefonisch en per e-mail voor u en uw klanten klaar om ondersteuning te bieden.
Onze beloften aan ISVs, de voordelen van een samenwerking met Unbound XR
- Wij zijn een softwareonafhankelijke partij die zelf geen VR/AR/MR software produceert.
- Wij hebben geen belang bij een specifiek merk.
- Wij leveren de gewenste configuratie turn-key op, inclusief voorgeïnstalleerde en geconfigureerde software.
- Wij leveren alle gewenste accessoires en randapparatuur en kunnen we hardware voorzien van uw branding.
- Wij configureren het MDM naar de wens van de eindklant of de ISV
- Wij testen ons werk voor we het naar uw klant sturen.
- Wij verzenden de hardware naar elk adres wereldwijd.
- Wij bieden hardware support en eerste lijn softwarehulp voor de eindklant.
- Wij houden de software en applicaties (versiebeheer) op de hardware voor u up-to-date.
- Wij hebben een uitgebreide productaansprakelijkheidsverzekering.
- Wij zijn WEEE geregistreerd. Hiermee nemen wij onze verantwoordelijkheid om verpakkingen en apparaten milieuvriendelijk te verwerken.
Onze pre-sales diensten omvatten:
- Het bieden van hardware demonstraties en advies aan zowel ISVs als eindklanten.
- Het verzenden van hardware demo-/leenkits en de afhandeling van de retourzending daarvan.
- Het uitleveren van gevraagde hardware, randapparatuur en accessoires aan de eindklant of aan onze ISVs.
- Het vooraf installeren en configureren van een Mobile Device Management (MDM) naar keuze met de gewenste applicaties.
- Het aanmaken van accounts bij bijvoorbeeld Meta, Pico of Steam*.
- Het testen van de opstelling middels een sanity test om te verzekeren dat alles naar behoren werkt.
- Het aanbrengen van de bedrijfsbranding en het gebruiksklaar inpakken.
- Het wereldwijd verzekerd verzenden naar uw klanten.
- Het verstrekken van financiering voor aankopen vanaf €10.000.
* Als de applicaties die geïnstalleerd moeten worden alleen toegankelijk zijn via een individueel Meta-account, dan moeten we voor elk headset een apart Meta-account aanmaken. Als dit echter geen vereiste is, kunnen we een enkel Meta-account aanmaken dat op maximaal 30 apparaten kan worden gebruikt.
Onze after-sales diensten omvatten:
- Het uitbreiden van de fabrieksgarantie en/of het toevoegen van schadeverzekeringen voor de hardware.
- Het organiseren van vervangende producten die direct kunnen worden afgehaald of binnen 24/48 uur kunnen worden geleverd.
- Het leveren van eerstelijns support aan uw eindklanten voor alle hardware- en softwarevragen**.
- Het versie- en updatebeheer van de hardware, de MDM en uw applicaties op de apparaten.
- Het beheer van de MDM-configuratie, zoals het aanmaken van nieuwe gebruikers, groepen en de kioskervaringen.
- Het periodiek uitvoeren van onderhoud op locatie.
- Het aanbieden van een terugkoopgarantie. Wij kopen de door ons geleverde hardware indien gewenst na een periode weer terug.
** Wanneer een klant vragen stelt over de inhoud van de applicaties, sturen we deze door naar de juiste afdeling of softwareleverancier.
Mis geen kans om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen met de uitgebreide dienstverlening van Unbound XR! Of u nu op zoek bent naar hardware demonstraties, configuraties op maat, wereldwijde verzendingen of uitgebreide garantie- en supportmogelijkheden, onze professionele en ervaren teams staan voor u klaar om aan al uw behoeften te voldoen. Aarzel niet langer en stuur vandaag nog een e-mail naar sales@unboundxr.nl om te ontdekken hoe wij u kunnen helpen uw bedrijf te laten groeien!