Nederlands

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Reseller garantie

Als reseller bij Unbound XR profiteert u van verschillende voordelen, waaronder de mogelijkheid om onze hoogwaardige producten aan uw klanten aan te bieden. We begrijpen dat het leveren van de beste kwaliteit en service van essentieel belang is. Daarom willen we u graag informeren over de procedures die u moet volgen in geval van defecte producten.

Wij adviseren u om in alle gevallen contact met ons op te nemen wanneer u geconfronteerd wordt met een mogelijk defect product. Onze technische afdeling staat klaar om u te assisteren en te beoordelen of er daadwerkelijk sprake is van een productdefect, of dat het probleem op eenvoudige wijze opgelost kan worden, bijvoorbeeld door enkele aanpassingen in de instellingen. Onze deskundige medewerkers zullen zich inspannen om u zo snel mogelijk van dienst te zijn en het probleem te verhelpen.

Indien er sprake is van een bevestigd productdefect, is het uw verantwoordelijkheid als reseller om de garantieaanvraag af te handelen. We raden u in dit geval aan om contact op te nemen met de fabrikant van het betreffende product. Zij hebben doorgaans specifieke procedures en richtlijnen voor de afhandeling van garantiezaken. Indien u hulp nodig heeft bij het verkrijgen van de juiste contactgegevens van de fabrikant, staan wij graag voor u klaar. Wij staan u graag bij met het verkrijgen van de benodigde informatie.

Bij Unbound XR begrijpen we dat u mogelijk bewijs van aankoop nodig heeft om aanspraak te kunnen maken op de productgarantie. Daarom kunt u bij ons een kopie van de factuur van uw bestelling opvragen. Deze factuur kunt u vervolgens aan de fabrikant overleggen als bewijs van aankoop. We willen benadrukken dat de garantievoorwaarden en -duur kunnen variëren afhankelijk van de fabrikant en het product. Het is daarom belangrijk om de specifieke garantiebepalingen van de fabrikant te raadplegen. Vul ons online contactformulier in om uw factuur op te vragen.

Als u vragen heeft over het proces van het afhandelen van garantiezaken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te ondersteunen en eventuele vragen te beantwoorden.

Diederik Hermsen- XR Product Specialist

Meer weten over dit onderwerp?

Neem contact met ons op! Onze specialisten helpen je graag verder.

Stuur een bericht Bekijk onze andere blogs

is toegevoegd aan je winkelmandje.