Nederlands

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Meta Quest garantie afhandeling

Belangrijke informatie over de garantie afhandeling van jouw Meta Quest apparatuur

Bij Unbound XR streven wij ernaar je de best mogelijke klantbeleving te bieden, waarbij jouw tevredenheid onze hoogste prioriteit heeft. In lijn met deze toewijding willen we je informeren over een essentiële update met betrekking tot garantieproblemen voor jouw Meta-headsets als je niet in een van de landen in de lijst hieronder verblijft. Verblijf je wel in een van deze landen, dan kun je je reparatie of defect eenvoudig via de website van Meta aanmelden.

  • Oostenrijk
  • België
  • Denemarken
  • Finland
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • IJsland
  • Nederland
  • Noorwegen
  • Polen
  • Spanje
  • Zweden
  • Zwitserland

Klik hier om je Quest-headset aan te melden bij Meta.

Meta heeft ons onlangs deze lijst verstrekt van landen waar klanten rechtstreeks contact met hen kunnen opnemen voor garantieaangelegenheden. Als je in een van deze landen woont, zal Meta jouw garantieverzoeken afhandelen en zorgen voor de retourzending van jouw gerepareerde of nieuwe headset naar jouw adres. Als je echter buiten deze landen woont, moet je er rekening mee houden dat Meta niet in staat is om het gerepareerde of nieuwe product rechtstreeks naar jouw locatie te verzenden.

Als je in één van de bovenstaande landen verblijft, kan jouw gerepareerde headset rechtstreeks naar jouw huis- of kantooradres worden teruggestuurd. Verblijf je in een ander land dan één van de bovenstaande? In dergelijke gevallen vragen we je vriendelijk om het adres van Unbound XR op te geven als retouradres bij de ondersteuning van Meta. Unbound XR is de vertrouwde partner van Meta en zal optreden als tussenpersoon om een naadloze oplossing voor jouw garantieproblemen te waarborgen. Door Meta te voorzien van de onderstaande adresgegevens, stel je hen in staat om de noodzakelijke reparaties of vervangingen uit te voeren:

  • Unbound XR
  • T.a.v.: [Jouw naam]
  • Kerkenbos 1063 M
  • 6546 BB Nijmegen
  • Nederland

Gebruik dit adres niet als je in een van de landen op de bovenstaande lijst woont. Gebruik in dat geval jouw eigen adres.

We begrijpen dat dit mogelijk een extra stap in het proces met zich meebrengt voor klanten buiten de ondersteunde landen. Wees er echter van verzekerd dat we met Meta hebben samengewerkt om het retourproces te stroomlijnen, zodat je de nodige ondersteuning voor jouw Meta-headset ontvangt. Als jouw land niet op deze lijst staat, is het van vitaal belang dat je Meta op de hoogte stelt dat Unbound XR het aangewezen retouradres is. Door de hierboven genoemde adresgegevens met Meta te delen, draag je bij aan een soepele en efficiënte afhandeling van jouw garantieproblemen.

Hoe meld ik mijn Meta-headset met problemen aan voor garantie?

Als je nog verdere vragen hebt of aanvullende hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam. We zijn er om je te helpen en begeleiden je graag door het garantieproces.

Diederik Hermsen- XR Product Specialist

Meer weten over dit onderwerp?

Neem contact met ons op! Onze specialisten helpen je graag verder.

Stuur een bericht Bekijk onze andere blogs

is toegevoegd aan je winkelmandje.