Veelgestelde vragen over verhuur
-
Waar kan ik jullie algemene verhuur voorwaarden vinden?
U vindt onze algemene voorwaarden via de volgende link: klik hier.
-
Zorgen jullie ook voor de zending van gehuurde producten?
Nee, u dient zelf voor het ontvangt en de retour van gehuurde producten te zorgen, tenzij dit anders is overeengekomen. Nadat u met ons tot een verhuur overeenkomst bent gekomen, zorgen wij er voor dat de gehuurde artikelen op het afgesproken moment voor u klaar staan om bij ons afgehaald te worden.
-
Is een verhuur ook achteraf te betalen?
Dit is helaas niet mogelijk. De verhuur is pas definitief wanneer het volledige afgesproken bedrag vooraf aan de huur is voldaan. Doorgaans ontvangt u van ons een betalingslink waarmee u via een zelf gekozen manier (iDeal, PayPal, Mastercard etc.) de betaling aan ons kunt uitvoeren. Wanneer de betaling is uitgevoerd en door ons ontvangen, is de huur desfinitief en staan de producten voor u gereserveerd.
-
Kan ik ook extra uitleg of een demonstratie van de producten die ik wil huren krijgen?
Dit is mogelijk, echter worden hier wel kosten voor in rekening gebracht. Indien u hiervan gebruik wenst te maken kunt u een afspraak met onze technisch specialist welke u meer kunt vertellen over het te huren artikel.
Uiteraard is het ook mogelijk om het product voor meerdere dagen te huren, zodat u een dag (of meerdere dagen) de tijd heeft om zelf met het gehuurde product aan de gang te gaan.
-
Kan ik ook in het weekend huren?
U kunt alleen de producten bij ons komen ophalen of terugbrengen tijdens reguliere kantoortijden (maandag tot en met vrijdag, tussen 09:00 en 17:00 uur). Wenst u daarom een product op vrijdag of zaterdag te huren? Dan brengen wij hier een extra verhuur-dag voor in rekening.
-
Ik wil een product maar voor heel even gebruiken. Betaal ik dan altijd een hele dag?
Ja, de minimale afname is altijd 1 complete dag. Dit is inclusief het ophalen en het terugbrengen van het gehuurde. Wilt u hetgeen u wilt huren een dag eerder ophalen of een dag later terugbrengen? Dan rekenen we hier een extra dag voor.
-
Ik wil het product langer dan een week huren. Zijn hier andere tarieven voor?
Jazeker. Hiervoor kunt u het beste contact met ons opnemen zodat we een passende aanbieding voor u kunnen maken!
U vindt onze algemene voorwaarden via de volgende link: klik hier.
Nee, u dient zelf voor het ontvangt en de retour van gehuurde producten te zorgen, tenzij dit anders is overeengekomen. Nadat u met ons tot een verhuur overeenkomst bent gekomen, zorgen wij er voor dat de gehuurde artikelen op het afgesproken moment voor u klaar staan om bij ons afgehaald te worden.
Dit is helaas niet mogelijk. De verhuur is pas definitief wanneer het volledige afgesproken bedrag vooraf aan de huur is voldaan. Doorgaans ontvangt u van ons een betalingslink waarmee u via een zelf gekozen manier (iDeal, PayPal, Mastercard etc.) de betaling aan ons kunt uitvoeren. Wanneer de betaling is uitgevoerd en door ons ontvangen, is de huur desfinitief en staan de producten voor u gereserveerd.
Dit is mogelijk, echter worden hier wel kosten voor in rekening gebracht. Indien u hiervan gebruik wenst te maken kunt u een afspraak met onze technisch specialist welke u meer kunt vertellen over het te huren artikel.
Uiteraard is het ook mogelijk om het product voor meerdere dagen te huren, zodat u een dag (of meerdere dagen) de tijd heeft om zelf met het gehuurde product aan de gang te gaan.
U kunt alleen de producten bij ons komen ophalen of terugbrengen tijdens reguliere kantoortijden (maandag tot en met vrijdag, tussen 09:00 en 17:00 uur). Wenst u daarom een product op vrijdag of zaterdag te huren? Dan brengen wij hier een extra verhuur-dag voor in rekening.
Ja, de minimale afname is altijd 1 complete dag. Dit is inclusief het ophalen en het terugbrengen van het gehuurde. Wilt u hetgeen u wilt huren een dag eerder ophalen of een dag later terugbrengen? Dan rekenen we hier een extra dag voor.
Jazeker. Hiervoor kunt u het beste contact met ons opnemen zodat we een passende aanbieding voor u kunnen maken!